یزدفردا:دکترحسین اعرافی فرزند حضرت آیتالله اعرافی (ره)صبح امروز با حضور در دفتر یزفردا با کارکنان این پایگاه خبری دیدار کرد .

دکتر اعرافی ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران این پایگاه خبری از تلاش صادقانه خبرنگاران و پرسنل این پایگاه خبری تشکر کرد و اظهار داشت:حضور رسانه های مستقل در هرجامعه باعث رشد و تعالی آن جامعه خواهد شد .

دکتر اعرافی با شاره به اینکه وجود رسانه های قدرتمند  می تواند بزرگترین وسیله برای معرفی توانمندی ها و پتانسیل های جامعه باشد، اظهار داشت:تقویت رسانه ها ،کمک به کل جامعه است وهر فعالیت اقتصادی ،سیاسی،اجتماعی  برای موفقیت خود نیازمند حمایت رسانه است و رسانه تنها رکنی است که در هر فعالیتی نقش ویژه ای ایفا می کندو می تواند موفقیت آن فعالیت را بیمه نماید.

در پایان سردبیر سایت یزدفردا با ارائه گزارشی از روند فعالیت 9 ساله یزدفردا در عرصه اطلاع رسانی استان تداوم کار خود و همکارانش را مدیون حمایت های بی شایبه فرداییانی دانست که در گمنامی همیشه همراه  و مشوق این رسانه مردمی بوده اند و بدون هیچ چشمداشتی یزدفردا را همراهی نموده اند.

گفتنی است "همزمان با حضور دکتر اعرافی ،مهمندس شرافت مدیرکل میراث فرهنگی استان نیز با حضور در یزدفرداروزخبارنگار را به کارکنان این رسانه تبریک گفت.

سرويس عکس يزدفردا

مجید دهقانی زاده

عکاس : مجید دهقانی زاده

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

سایت خبری یزد فردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا